Linda Antonsson

En vän som jag känt i nästan hela mitt liv, i allafall sen dagis.
Har i varje år gått i samma klass efter det, bråkat lite då och
då men alltid blivit sams igen. Skrattar alltid lika mycket varje
gång när jag är med henne, är man på dåligt humör så får hon
en oftast att bli glad igen. Känner nog ingen som har skrattat åt
så sjuka saker som hon och jag har gjort. Och det sjukaste är nog att
vi brukar reta upp varandra och ändå så skrattar vi.

Finns alltid för dig i alla lägen, dåliga som bra dagar har vi ju alla!
Även om vi nu inte har kontakten lika mycket och inte träffas lika ofta
och umgås som vi gjorde förut, så hoppas ja inte det förblir så. Det
är med dig ja har alla kul minnena med, alla skratt och allt annat sånt.
När man tänker efter på alla minnena, så förstår man hur fort tiden går :O♥ 

Och anledning till att jag skriver detta är för att du är en otroligt bra vän!

 


Postat av: Linda
2010-10-05 / 20:20:54

En av andledningarna till att vi inte träffas lika ofta längre är nog att eftersom vi nästan aldrig träffas iskolan så blir det ju inte att man träffas annars heller direkt som på fritiden.. ♥

ohnu så har vi ju inte varit på ett bra tag pgr av att du inte mår så bra, oh även ja mår inte så bra,

så jag hoppas på att du mår bättre snart så att du kan komma tillbaka till skolan!♥

Men det tycker jag vi ska ta igen & börja umgås som vi gjorde innan?! :D

...och bråka det gör ju alla nångång och så är det! tyvärr inget man kan komma ifrån. :/

men inget vi gör ofta iaf! (y)

Finns alltid för dig oxå ♥

Alla minnen asså! hahah så sjukt jävla bäst! inget man glömmer !

Awwh, you're a good friend too ♥

vi får ta & hitta på någonting snart tycker jag!♥




Postat av: Johanna
URL: http://pidgey.blogg.se/ 2010-10-05 / 20:49:18

sant, kommer nog till skolan imorgon!

ja jag tkr också vi måste hitta på ngt

kuligt snart ♥


Postat av: Linda
2010-10-05 / 21:06:40

okej! :) braa! (:

vet inte än om jag kommer imorn beror lite på, annars skulle ja bara va där halva dan trorja. :o ♥


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?