Mycket text..

Kan ju skriva att filmen va sjukt bra, älskar verkligen såna filmer!
Jag är sämst på att skriva vad filmer handlar om men kan ju iallafall
skriva att det va en kille och hans mamma som flyttade från Oslo
till en liten håla och där ville han lära sig att åka snowboard. Det va nog
allt ja kunde skriva haha! Just nu sitter jag iallafall och kollar på tv eftersom
jag inte har något annat att göra just nu. Ska väll snart börja och göra mig
iordning, ska åka och hämta min mobil sen, om jag inte får vänta typ en
vecka till som dom har sagt varenda gång. Senare blir det kanske att åka
till mormor och morfar och sova där, så skulle kusinerna komma imorgon
men får se hur det blir med det, brukar ju ha lite svårt för att bestäma mig (a)
Ska nog även kolla om det finns någon bra film sen, tänkte kolla på saw filmerna
men får se hur det blir med det. Haha kom att tänka på att ja blandar ihop
The ring med saw, fattar faktiskt inte varför? haha på spökvandringen hade
dom typ olika skräckfilmsteman ...
Lisa - Är det The ring filmen?
Jag - ne det är Saw
Sen säger dom som va med i spökvandringen, har någon sett The ring ?
haha, jag har jämt trott att The ring är saw? :O
Brukar även blanda ihop folk med åldern, mitt minne börjar föroldras
känner jag. INGET BRA ALLS!

Okej, det var väll ungefär det jag hade o skriva :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?