Kategorier

Har nu skaffat lite fler kategorier, en del säger ju sig självt
men under föjande kategorier så...

• Annat..
   Allt som inte har med dom andra kategorierna o göra
   hamnar i denna
  
Bilder.. 
  När jag endast lägger ut bilder.

Bilder + annat..
  När jag lägger ut bilder och någon slags text till det.

Dagens bästa..
   -  

Dagens låt + annat..
   När jag lägger ut låtar och någon slags text eller liknande

• Dagens låt/låtar..
  
När jag endast lägger ut låtar/musik

• Enligt mig..
  
Om ja tex. har olika åsikter om saker

• Filmer/Tv..
  
-

• Måste ha/Vill ha..
  
Alltså saker som ja måste köpa eller vill ha

• Om mig..
  
Saker som ni kanske inte visste om mig

• Shopping..
   Sånt som jag har köpt

• Spel..
   -

Somsagt en del kategorier säger ju sig själv och det
gör ju faktiskt i och för sig alla, haha. Men nu vet ni iallafall
vad som kommer att skrivas under följande kategorier.
Postat av: Teddi och Vendela
URL: http://lasmoda.blogg.se/ 2010-10-24 / 19:45:24

SV: Tack så mckt. Din blogg var också fin. Har du gjort designen själv? Kramkram


Postat av: Teddi och Vendela
URL: http://lasmoda.blogg.se/ 2010-10-24 / 20:05:00

Okej :)

Fin blogg


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?