Onsdag

Va nere i ishallen och kollade på ishockey med pappa förut.
Älskar verkligen o kolla på hockey, that is awesome dude !
Har även suttit och gjort lite läxor som ja säkert inte har gjort
på över ett halvår :O Lika bra o gå till skolan och jobba även
om man inte mår så bra för man ångrar det ju bara sen
senare i livet, vilket ja får höra av mina syskon JÄMT.
Och självklart har dom ju rätt.

Haha, har även lärt mig att steka ägg, MUMS.
Har i stort sett bara ätit råa makaroner, en halv grape och
3 stekta ägg idag, och oboy till det.

Längtar även sjukt mycket till helgen, ska ju bowla med
kusinerna , mormor , morfar och mina föräldrar, NICE :D
senast jag bowla va väll typ på påsklovet tror jag, så det
är ju ett tag sen, så jag får ju hoppas att ja inte är allt
för dålig på bowling nu, har ju faktiskt gått i bowling i 1 år
för ungefär 3 år sen.
Och ja ska även få en ny mobil men vet inte när, får seriöst
panik, får inte sitta vid datan, får heller ingen ny mobil, o inga
pengar på mobilen och snart får ja heller inte kolla på tv.
SKOLAN GÅR JU FÖRE ALLT ANNAT enligt alla andra, sant i och
för sig men.

Onödigt inlägg, men hade faktiskt inget annat kul o skriva :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?