Gonatt!

Ville bara skriva till er att ja har kramp i benet, och att ja tycker att ni ska
tycka synd om mig " snyft "

Ironi där.
Men ska iallafall sova nu har inget vettigt att skriva egentligen, eller jo ja är sjukt
shoppingsugen :O eller ja, inte just nu men, haha.
Ne fy va oseriös ja känner mig, lika bra att ja låter bli o skriva mer nu
haha. Ska iallafall bli bättre på att uppdaterna nu när pappa har fixat
internetet på min data, dock går ja i skolan så vissa tider kan ja inte blogga
men då blir det mer inlägg på kvällen helt enkelt :)
Tycker att alla får sova så sött , så hörs vi imorgon♥

Hittade även en gammal bild på mig och sötan Lisa♥
Lisa till vänster o jag till höger.

Postat av: lajsa
URL: http://lajsaah.blogg.se/ 2010-10-23 / 23:16:14

hahhah meeeen! vilken oldie hördu! :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?