Dissar

SONY ERICSSON + ONOFF ..... Har ju vart ett antal gånger och lämnat in
min mobil på lagning och så säger dom att det blir klart om 1 och ½ vecka
så tar det 2 och ½ vecka istället. Nästa gång jag lämnar in mobilen säger dom
du får en ny mobil om 7 - 10 dagar och idag har det gått 12 dagar och ja måste
vänta tills nästa vecka om inte mer. Och varenda sony ericsson mobil jag har
haft har inte hållt mer än en halvår, och inte får jag välja själv vilken mobil jag
ska få utan dom väljer ut den nyare modellen av den mobilen jag hade.

Har haft samsung, motorola, nokia och LG tidigare. Men inte fan går dom sönder så snabbt.
TÄNKER ALDRIG MER KÖPA NÅGON SONY ERICSSON MOBIL IGEN.

En just nu trött och arg Johanna, Natti♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?